2024.04.15.
Anasztázia, Tas

James Bond sörre cseréli a Martini-t?


Danile Craig a Heineken legújabb kampányában James Bond-ként népszerűsíti a márkát. A másfél perces tévés szpotban a 007-es ügynök egy motorcsónakos üldözésbe keveredik, amiből csak egy csinos vízisíző lány (Zara Prassinot francia színésznő) mentheti ki, és még egy tálca Heineken-t is visz magával.

A Wieden & Kennedy Amsterdam ügynökség ötlete alapján Tom Kuntz készítette a videót. A Heineken 100 millió dolláros kampányát mozikban illetve a tévében is láthatjuk . De hogy fér össze a Martini-t kedvelő Bond a sörrel? A Heineken szóvivője szerint az eredeti Ian Fleming regényekben többször is van utalás arra, hogy a főhős nem veti meg a sört. A kampány része, hogy az új Bond-film, a Spectre – A Fantom visszatér premierjére időzítve 500 millió brand-del ellátott Heineken-palack kerüljön a boltokba, amelyek egy kódot is fognak tartalmazni, amivel olyan online tartalmakat lehet megnézni, melyek az új Bond filmhez kapcsolódnak (például a forgatáson készült videókat).

Forrás :

Guardian

Share