2019.06.25.
Vilmos

Most már mindenki értékelheti az IKEA termékeit


Már elérhető az IKEA weboldalán az Értékelés és Véleményezés funkció, aminek köszönhetően a vásárlók elmondhatják véleményüket az egyes IKEA termékekről. Az Értékelés és Véleményezés funkció bevezetésével az IKEA szeretné mindenki számára átláthatóvá és elérhetővé tenni azokat a legalább 50 karakterben megfogalmazott visszajelzéseket, amelyeket a látogatók a termékek vásárlását követően tapasztaltak, így növelve a vásárlói élményt.
 
Az IKEA folyamatosan kutatja, hogy hogyan élnek az emberek a világ különböző pontjain, milyen lakberendezési megoldásokra vágynak, vagy épp melyek azok, amelyek illeszkednek az életvitelükhöz. Emellett a lakberendezési vállalat munkatársai otthonlátogatásokra is járnak, ahol arra a kérdésre keresik a választ, hogy mi teszi szebbé az emberek hétköznapjait. A munkatársak az áruházakban is gyűjtik a látogatók visszajelzéseit, hogy így biztosítsanak még kényelmesebb vásárlói élményt. A vélemények megosztására az IKEA weboldalán is lehetőség adódik.
Az értékelés több szempont szerint is leadható, így például véleményezhető a termék minősége, vagy épp ár-érték aránya. Az Értékelések és Vélemények rendszerből nyert visszajelzésekre alapozva az IKEA egyrészt javítani szeretne a választékán, másrészt az áruházi és online értékesítésben, illetve vásárlóinak számos egyéni igénye megértésében is segít majd ez az eszköz.
 
„A tapasztalatok alapján azt látjuk, hogy az emberek elsősorban azért írják le véleményüket, mert segíteni szeretnének a többi vásárlónak. Bízunk abban, hogy a vásárlói visszajelzések segítenek majd másokat döntésük meghozatalában” – mondta Varga-Nagy Eszter PR vezető. „Az Értékelések és Vélemények eszköz révén a vásárlók megosztják egy-egy termékre vonatkozó véleményüket, valamint azt, hogyan használják az adott terméket otthonukban. Az IKEA több mint 30 országban van jelen, ahol az internethasználók több mint 70%-a megnézi a kiválasztott termékről alkotott véleményeket, 77%-uk pedig állítja, hogy ezek a visszajelzések befolyásolják vásárlási döntéseikben.” A negatív értékelések kapcsán hozzátette: „Szeretnénk átláthatóak lenni a vásárlóink szemében, ezért minden értékelést nyilvánossá teszünk – legyen az pozitív vagy az ellenkezője. A funkciót korábban már más országokban kipróbáltuk, a felmérések szerint a visszajelzések 88%-a pozitív értékelés.”
Forrás :

Cafe PR

Share