2020.05.28.
Emil, Csanád

Napi gyakorlat 5. – Edzés Kiss Gergellyel (videó)


Az otthoni edzés előnye, hogy bármikor elvégezheted a napi gyakorlatokat. Viszont nagyon fontos, hogy: ügyelj a helyes testtartásra és a pontos gyakorlatvégzésre. Íme az előre emelés kézi súlyzóval:

Ez az erő gyakorlat, a váll első felét dolgoztatja meg. Izolációs gyakorlat, amelyet kezdők is végezhetnek. Fontos, hogy a gyakorlatokat kis súlyokkal kezd el, de egyre magasabb ismétlésszámmal hajtsd végre, így nem kell félni attól, hogy nagyobb lesz a karod, illetve óriás bicepszeid és vállaid lesznek. A fokozatosság elősegíti, hogy szálkás és szép formás legyél.

Mai gyakorlat: előre emelés kézi súlyzóval

Ragadj meg 2 db kézi súlyzót, állj kényelmes terpeszben, a térdeid rogyaszd meg picit. A súlyok a combod első felén pihenjenek, a tenyered a combod felé néz, ez a kiinduló pozíció! Miközben a felsőtested mozdulatlanul tartod, emeld fel a súlyt úgy, hogy a könyököd nincs nyújtva, a tenyered pedig mindig lefelé néz. Addig emeld a kezed, míg vízszintes magasságba nem kerül, ott tartsd meg 1-2 másodpercig. Majd lassan engedd vissza a kezed! Ezek után kezdheted a másik kézzel is ugyanígy. Folytasd a neked előírt ismétlésszám erejéig.

Variációk: Ez a gyakorlat kivitelezhető mindkét kézzel egyszerre, más kéztartással, és lehet rudat is alkalmazni a kézi súlyzó helyett!

Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal, a vintageonline.hu életmód tanácsadója, Kiss The Trainer minden kérdésre szívesen válaszol.

Share